Åpent idag kl 09-12 & 14-16

Kontakt oss

Hva kan vi hjelpe deg med?

Her finner du de vanligste spørsmålene om reisen din!

Spørsmål om bestilling

Her kan du blant annet stille spørsmål om priser, destinasjoner, eller hva slags mat som serveres på hotellene våre.

Spørsmål om bestilte reiser

Har du bestilt en reise, kan du blant annet stille spørsmål om bagasjeregler, betaling av reiser eller hvordan man logger seg inn på sin bestilling.

Avbestille en reise

I blant inntreffer noe uforutsett. Husk å lese reisevilkårene først, slik at du vet hvilke avbestillingsregler som gjelder.

Bestill reise via telefon

Den raskeste måten å bestille en reise for en gruppe under 10 personer, er online. Mail info@alpereiser.no eller ring for personlig service.

Kontakt oss for personlig service

Åpningstider kundeservice pr telefon

Mandag:Åpent idag kl 09-12 & 14-16
Tirsdag:Åpent idag kl 09-12 & 14-16
Onsdag:Åpent idag kl 09-12 & 14-16
Torsdag:Åpent idag kl 10-13 & 15-20
Fredag:Åpent idag kl 09-12 & 14-16
Lørdag:Stengt idag
Søndag:Stengt idag

Prisforespørsel gruppereiser

Forespørsel på gruppereiser for privatpersoner eller bedrift. Gjør ditt valg under:

Gruppereise for privatpersoner

Er dere flere enn 10 personer i reisefølget hjelper vi deg gjerne med reisen. Dessuten kan dere få grupperabatt!

Konferansereise for bedrifter

Vi hjelper bedrifter med å få den perfekte opplevelseskonferansen og vi tar hånd om alt underveis.

Studentresor

Vi hjälper din skola eller studentgrupp att skräddarsy en resa efter alla era önskemål. Självklart till bästa möjliga pris!

Øvrige kontaktopplysninger for STS Alpereiser

Konferansereiser til Alpene

konferensgruppen@alpereiser.no

Studentresor till Alperna

studentweeks@alpresor.se

Har du synspunkter på reisen din?

Hvis du ikke er fornøyd med reisen din og mener at vi ikke har oppfylt det vi har lovet i programmet, så kan du sende en klage/reklamasjon til STS Alpereiser. Først må du ha fremført din klage til en av våre reiseledere på stedet. Klagen du sender må vi ha mottatt senest to måneder etter at du er kommet hjem. Du blir kontaktet av vår reklamasjonsavdeling straks vi har behandlet klagen din.

Send inn reklamasjonen din her

Du kan også sende brev til STS Alpereiser, Geijersgatan 1 B , 41134 Göteborg