Hva kan vi hjelpe deg med?
Spørsmål om bestilling
Her kan du blant annet stille spørsmål om priser, destinasjoner, eller hva slags mat som serveres på hotellene våre.
Spørsmål om bestilte reiser
Har du bestilt en reise, kan du blant annet stille spørsmål om bagasjeregler, betaling av reiser eller hvordan man logger seg inn på sin bestilling.
Avbestille en reise
I blant inntreffer noe uforutsett. Husk å lese reisevilkårene først, slik at du vet hvilke avbestillingsregler som gjelder.
Kontakt oss for avbestilling av reise »
Bestill reise via telefon
Den raskeste måten å bestille en reise for en gruppe under 8 personer, er online. Mail info@alpereiser.no eller ring for personlig service.
Mandag: | 09-12 & 14-16 |
Tirsdag: | 09-12 & 14-16 |
Onsdag: | 09-12 & 14-16 |
Torsdag: | 09-12 & 14-16 |
Fredag: | 09-12 & 14-16 |
Lørdag: | 10-13 |
Søndag: | Stengt |
Prisforespørsel gruppereiser
Forespørsel på gruppereiser for privatpersoner eller bedrift. Gjør ditt valg under:
Gruppereise for privatpersoner
Er dere flere enn 8 personer i reisefølget hjelper vi deg gjerne med reisen. Dessuten kan dere få grupperabatt!
Forespørsel for flere enn 8 personer »
Konferansereise for bedrifter
Vi hjelper bedrifter med å få den perfekte opplevelseskonferansen og vi tar hånd om alt underveis.
Øvrige kontaktopplysninger for STS Alpereiser
Øvrige spørsmål
Konferansereiser til Alpene
Har du synspunkter på reisen din?
Hvis du ikke er fornøyd med reisen din og mener at vi ikke har oppfylt det vi har lovet i programmet, så kan du sende en klage/reklamasjon til STS Alpereiser. Først må du ha fremført din klage til en av våre reiseledere på stedet. Klagen du sender må vi ha mottatt senest to måneder etter at du er kommet hjem. Du blir kontaktet av vår reklamasjonsavdeling straks vi har behandlet klagen din.
Send inn reklamasjonen din her »
Du kan også sende brev til STS Alpereiser, Geijersgatan 1 B , 41134 Göteborg